1.10.17

Naturalny ocet jabłkowy jest zawsze smaczny


38 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Bardzo smaczny ocet. Czuć same jabłka polecam.

Anonimowy pisze...

Potwierdzam, że ma całkiem inny smak niż pozostałe octy. Jest świetny do picia, ponieważ szybko gasi pragnienie. W dodatku przeczyszcza dobrze jelita.

Anonimowy pisze...

Prowadzę dobrą restaurację w Gdańsku i kupiłam go do kuchni. Ocet dodawany jest do sałatek, a te mają teraz wyjątkowo smak. Świetny dodatek i bardzo zdrowy.

Anonimowy pisze...

Pierwszy ocet jabłkowy jaki w życiu piłam, który nie odpycha swoim smakiem. Duże zaskoczenie.

Anonimowy pisze...

smaczny i dobrze poprawia wypróżnianie. jestem w pełni zadowolona.

Anonimowy pisze...

Pierwszy raz w życiu piłam tak dobry ocet jabłkowy. Polecam wszystkim. Czuć w nim jabłka bardziej niż w soku jabłkowym. W dodatku robiony jest na miodzie z dodatkiem ziół.

Anonimowy pisze...

dołączam się do słów jednego z księży „chwała za ten produkt!”

Anonimowy pisze...

wspaniały, naturalny ocet jabłkowy, a nie śmierdziuch ze sklepu. jestem bardzo zadowolona. pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

kilka lat temu chciałam zastosować dietę warzywno-octową, ale wyszła tylko warzywna, ponieważ nie byłam w stanie pić octu. Za bardzo mnie odrzucało. Teraz z octem Ojca Mateusza mogę powrócić do tamtej diety. W sumie to mogę go pić nawet bez rozcieńczania i dodawania miodu.

Anonimowy pisze...

naturalny i świetny w smaku. dobrze że jeszcze można znaleźć takie produkty które wspomagają zdrowie i nie zawierają chemii.

Anonimowy pisze...

robiłam sobie badania i elektrolity wyszły znakomicie. czyli wszystkie te minerały są dobrze przyswajalne.

Anonimowy pisze...

świetnie działa na obniżenie poziomu cukru u mojej mamy, która jest cukrzykiem. stosujemy go od pół roku, a rezultaty są bardzo dobre.

Anonimowy pisze...

smak to ma niezły. jest mocny i przyjemny. ja proponuje taki koktajl raz dziennie: 3 łyżki octu, łyżka miodu, sok z cytryny z odrobinką skórki i woda mineralna. genialna mieszanka.

Anonimowy pisze...

Akurat jestem w fazie octowej, bo się odchudzam. To spróbuję.

Anonimowy pisze...

Jest naprawdę smaczny i działa.

Anonimowy pisze...

zakończyłam trzymiesięczną kurację octem jabłkowym ojca mateusza. przyznam, że czuję się lepiej i lżej. waga spadła o 7 kilogramów. jestem bardzo zadowolona.

Anonimowy pisze...

Jestem już stałym klientem i smakoszem tego octu. Mieszkałem we Włoszech przez wiele lat i mogę powiedzieć, że pod względem jakości jest tak dobry, jak prawdziwe octy winne z Modeny. Oczywiście nie te bezwartościowe podróbki sprzedawane w naszych sklepach.

Anonimowy pisze...

polecam – piję od 3 miesięcy i samopoczucie lepsze. myślę, że ważna jest regularność.

Anonimowy pisze...

ocet naprawdę naturalny. świetny smak.

Anonimowy pisze...

ja piłam ocet jabłkowy i schudłam,jadłam to co zwykle i chudłam.Piłam szklankę wody i 2 łyżki stołowe octu ,15 minut przed posiłkiem i widzę, że była to dobra metoda.

Anonimowy pisze...

WSPANIAŁY OCET

Anonimowy pisze...

CUDOWNY OCET

Anonimowy pisze...

ocet łagodny i dobry w smaku. w sam raz do picia.

Anonimowy pisze...

Przez wiele lat mieszkałem w Kanadzie, gdzie ocet jabłkowy jest bardzo znanym panaceum na wiele dolegliwości między innymi korzystnie wpływa na układ krążenia za sprawą dużej ilości potasu. I to wszystko prawda. Jednakże ogromne znaczenie ma jakość octu, bo jakie witaminy i minerały może mieć ocet, który jest wyprodukowany chemicznie?Ocet Ojca Mateusza jest produktem naturalnym to czuć w smaku i nawet w Kanadzie takiego nie było tylko jakościowo dużo, dużo gorsze.

Anonimowy pisze...

bardzo smaczny ocet!

Anonimowy pisze...

Udało mi się dodatkowo zrzucić 4 kilogramy.

Anonimowy pisze...

Ja także piję ten ocet. Zgadzam się i podpisuję pod tymi informacjami.

Anonimowy pisze...

Bardzo dobry do picia. W przeciwieństwie do innych świństw.

Anonimowy pisze...

pijcie ten ocet przed posiłkami a pozbędziecie się w problemów zołądkowych. przede wszystkim nadkwasoty.

Anonimowy pisze...

Z tym octem to prawda. Schudłam dzięki niemu w kilka miesięcy 9 kg

Anonimowy pisze...

Prawdziwy żywy ocet. Żywy, bo niepasteryzowany, a więc ma wszystkie składniki odżywcze, dlatego jest skuteczny.

Anonimowy pisze...

Ocet jabłkowy to cudowny lek na codzienne dolegliwości. Świetny blog.

Anonimowy pisze...

To jedyny dostępny ocet o tak wspaniałym smaku.

Anonimowy pisze...

Bardzo dobry blog i ciekawy produkt.

Anonimowy pisze...

Duży „plus” za zgodność octu z opisem.

Anonimowy pisze...

Co tworzy jego dobry smak? Dębowe beczki czy długość produkcji? Proszę o odp.

Anonimowy pisze...

Bardzo dobry. U mamy pomógł w dolegliwościach refluksu.

Anonimowy pisze...

Świetny i rzetelny blog.