1.3.17

Skutecznie zwalcz tłuszcz przy pomocy octu jabłkowego

Jeśli ja to zrobiłam, każdy może zrobić” dr McBarron

W taki właśnie sposób dr McBarron zachęca swoich pacjentów, którzy przychodzą do niej z nadwagą odbierającą im wszelką nadzieję na zmianę.

Dziesięć lat wcześniej dr McBarron toczyła walkę ze swoją nadwagą. „Straciłam 22 kilogramy i to pięć razy! Próbowałam każdej diety, jaką tylko znałam. Jednak w końcu nadszedł czas mojej udręki”. Ocet jabłkowy stał się częścią jej planu żywieniowego i pomógł jej oraz jej pacjentom zrzucić nadwagę i utrzymać szczupłą sylwetkę.

Pozostanie szczupłym to wielkie zdrowotne wyzwanie dla współczesnych Amerykanów. I powinno być to ważną kwestią. Nadmiar tkanki tłuszczowej jest powiązany z zabójczymi chorobami: nadciśnieniem, cukrzycą, udarami i chorobami serca.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawy artykuł, słyszałam kiedyś o jego cudownych właściwościach :-) pozdrawiam serdecznie :-)