17.6.16

Nadciśnienie tętnicze

Rodzaj długotrwałego stresu zazwyczaj prowadzi do nadciśnienia tętniczego. Według danych naukowców już co czwarta dorosła osoba cierpi na nadciśnienie tętnicze.

Ocet jabłkowy jest środkiem zapobiegającym nadciśnieniu. Dziś lekarze są już świadomi, że potas, który zawarty jest w dużych ilościach w occie jabłkowym, jest niezbędny, aby zrównoważyć niszczące efekty działania sodu, wśród których znajduje się też nadciśnienie.

America Medical Association odkryło, że potas obniża ciśnienie krwi. Wyniki 33 badań dowodzą, że potas obniżył ciśnienie tętnicze u pacjentów z nadciśnieniem.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

reguluje ciśnienie, ale nie od razu. na efekt trzeba poczekać 3 miesiące, ale to lepsze niż nieustanne branie leków.

Anonimowy pisze...

ocet jabłkowy ojca mateusza zaczynałem pić od jednej stołowej łyżki dziennie. po tygodniu zwiększyłem do do dwóch a następnie do dwa razy dziennie po dwie łyżki. najwięcej piłem 3-4 łyżki dwa razy dziennie. po czterech miesiącach picia ciśnienie spadło do 118/78, a miałem 145/90. teraz piję raz dziennie 3 łyżki.

Anonimowy pisze...

sprawdziłam: przez 2tygodnie piłam 3x dziennie szklankę wody z 3łyzkami octu i nadcisnienie zupełnie zniwelowałam, póxniej odstawiłam i powróciło po 2tygodniach…teraz ponownie piję nie tylko dla nadcisnienia ale wielu innych dobroci:)